3:04 PM
XІХ МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ «ПРЕС-ВЕСНА НА ДНІПРОВИХ СХИЛАХ» повний

Церемонія відкриття XIХ-го Міжнародного фестивалю-конкурсу «Прес-весна на Дніпрових схилах».

ДЕНЬ ПЕРШИЙ

ДЕНЬ ДРУГИЙ

ДЕНЬ ТРЕТІЙ

Церемонія нагородження переможців XIХ-го Міжнародного фестивалю «Прес-весна на Дніпрових схилах»

ВРАЖЕННЯ ВІД ФЕСТИВАЛЮ

ВРАЖЕННЯ МАЙБУТНІХ ЖУРНАЛІСТІВ, СТУДЕНТІВ ІНОЗЕМНИХ ВУЗІВ  ВІД КОНКУРСНИХ РОБІТ ПОДАНИХ В НОМІНАЦІЮ "ВІДЕОРОБОТА"

ФОТОАЛЬБОМ ФЕСТИВАЛЮ КИЇВСЬКА СТУДІЯ ІТА ЮН-ПРЕС КПДЮ

СТОРІНКА ФЕСТИВАЛЮ

СТОРІНКА ІТА ЮН-ПРЕС КПДЮ

СТОРІНКА ВИДАННЯ ІТА ЮН-ПРЕС КПДЮ "МОЛОДЬ БЕЗ КОРДОНІВ"

 

Номінація "ВІДЕОРОБОТА" - враження студентка Університету імені Адама Міцкевича у Познані Марини БОРКОВСЬКОЇ

      Сьогодні саме медіа є засобом пізнання світу в різних його аспектах, і саме журналісти  стали посередниками між фактами, подіями та кінцевим продуктом, який отримує соціум. Фестиваль-конкурс пропонує усім охочим разом з учасниками дослідити друкований та аудіовізуальний контент, вивчити громадські думки, які формують сучасні медіа, щоб розшифрувати МЕДІАкод України. Будь-яка дитина, що бере участь у конкурсі, не тільки отримує нові знання, а й формує свій творчий світ, стає на шлях формування себе як особистості. Мета заходу — урізноманітнити життя дитини, вносячи корективи у розвиток її кругозору. Творчий потенціал учасників різний, тому кожна з представлених робіт має авторське бачення проблем сучасного медіапростору. Учасники досліджували актуальні підтеми, пов’язані з взаємодією людини та інформаційних джерел.

       Найактуальніша серед учасників підтема конкурсу —  «TikTok головного мозку». Учасники охоче діляться своєю думкою про популярну соціальну мережу та її значення у їхньому житті. Наприклад, телерадіостудія «Зміна» представила фільм, у якому підлітки розповідають про вплив ТikTok на їх розвиток та допомогу розкрити таланти. «Я дуже люблю готувати їжу і тому заходжу до TikTok і знаходжу відео з рецептами приготування їжі»,— розповідає учень 5-го класу Микола. 14-річна Христина додає: «ТikTok — це гарна спроба самовираження». Представлена відеоробота інформує глядачів, що за допомогою соціальних мереж люди різного віку можуть знайти своїх однодумців та долучитися до спільної справи, яка буде мотивувати інших та заохочувати до творчих пошуків. Інший відеоматеріал, презентований дівчатами київської студії «Young Nation», рекламує молодіжні танцювальні стилі, у ньому молоді люди говорять про свою мрію - поїхати на танцювальний фестиваль до Кореї та заявити про себе.

         Загалом тема ТikTok достатньо популярна серед юних журналістів фестивалю-конкурсу. У деяких учасників розділилася думка щодо активного використання соціальних медіа та поглинання з них чужої інформації. Конкурсні роботи порушують проблему негативного впливу медіа на світобачення поколінь. Наприклад, автор відео КПНЗ ЦХУТДЮ «ОРФЕИ» так аргументує свою точку зору: «На відмінну від покоління батьків, сучасні молоді люди не схильні розмежовувати віртуальне й реальне життя, тому «лайк» в соцмережах для них має таку ж цінність, як і схвалення в реальному житті». Журналістка Юлія Хоменко у своєму динамічному ролику розповідає про одну з прихованих функцій нових медіа — маніпулювання. Справді, у сучасному інформативному світі важко вберегти себе від фейкових новин. Тому важливо виховувати в молоді медіаграмотність, про яку зараз так часто всі говорять.  

          Окрім журналістської роботи, конкурсанти попрацювали над режисерською, операторською майстерностями та додали своє акторське виконання, щоб донести до глядачів основні думки проектів. Є учасники, які тільки на старті своєї журналістської кар’єри, тому така активність допоможе їм у майбутньому краще оцінити вже досягнуті результати й зрозуміти, що не потрібно боятися проявляти свою творчість та висловлювати власне бачення розв’язання актуальних проблем.

 

Переглядів: 459 | Додав: majormajor | Теги: ПРЕС-ВЕСНА_2021 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar