ЗВЕРНЕННЯ ДО ГОСТЕЙ ЦІЄЇ НЕОФІЦІЙНОЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ СТОРІНКИ ПРОЕКТУ ВІД ЛІДЕРА ПРОЕКТА члена НСЖУ Ручко О.В.



Ви зараз знаходитесь на пілотній неофіційній сторінці проекту «МОЛОДЬ БЕЗ КОРДОНІВ». Так як ми тут знаходимось безкоштовно, хазяї серверу які надають нам таку можливість розміщують ту рекламу, за яку вони отримують якісь кошти, і до нас ні реклама ні вони відношення не мають, і ми не можемо безкоштовно її вимкнути, але нам на це кошти не виділяють, тому працюємо з тим що є.

Сторінка не офіційна і експериментальна, робилась вона виключно для дослідницьких цілей, основний ресурс нашого проекту поки що є сайт Інформаційно-творчого Агентства ЮН-ПРЕС Київського Палацу дітей та юнацтва бо сам проект Інтернет-видання «МОЛОДЬ БЕЗ КОРДОНІВ» не зважаючи на те що кошти були виділені з бюджету… НЕДОФІНАНСОВАНИЙ зокрема в питанні розміщення видання в мережі інтернет.  Але ми незважаючи на бюрократичні перепони збоку фінансуючих органів продовжуємо роботу, будуємо студію для прямих ефірів, радіо-студію, і хочемо довести його до рівня учбово-інформаційного «ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛУ».  Ця сторінка то є проста візуалізація різних ідей та дослідження питань розповсюдження інформації, робота зі статистикою та інше. ЦЕ НЕ Є ОФІЦІЙНОЮ СТОРІНКОЮ ВИДАННЯ, ЦЕ ОСОБИСТА ПРОЕКТНА СТОРІНКА команди, і не треба піднімати галас, що до реклами до якої ми не маємо НІЯКОГО ВІДНОШЕННЯ, і яку ми не можемо вимкнути, бо нам відмовлено  в фінансуванні вирішення цієї проблеми.  Тому… якщо ви хочете подивитись дійсну офіційну роботу нашої молодої команди викладачів та гуртківців, то зайдіть на сторінку АГЕНСТВА ІТА ЮН-ПРЕС, чи на сторінки соціальних мереж проектів ЮН-ПРЕС, «МОЛОДЬ БЕЗ КОРДОНІВ» та інше.

З повагою 
Член Національної спілки журналістів України
Ручко О.В.

ЧОМУ САМЕ ІНТЕРНЕТ-ВИДАННЯ?

     Друкована преса останні десятиліття переживає значні зміни, а  постійні кризи, та локдауні, пришвидшили перехід друкованих видань в онлайн формат. З одного боку, це дійсно призводить до ряду переваг, роблячи її більш читаною та доступною для аудиторії, є декілька моментів, які характеризують онлайн-розповсюдження преси як сталий розвиток інформаційного простору:

     1. Перша перевага - "Миттєвий доступ" до медійної інформації. Уявіть собі, що онлайн новини доступні миттєво, хто раніше міг на це розраховувати, ну, наприклад років 20 назад? Читачі можуть дізнаватися про події практично в режимі реального часу без очікування друкованої версії. Забудьте про  кіоски "СОЮЗ-ДРУК", чи розповсюджувачів преси на розі, які волають "сенсація, читайте в газеті", це вже навіть не минулий, це вже позаминулий час. Хочеш знати що трапилось у світі протягом години - відкрий онлайн-видання. 

     2. Друга, основна перевага інтернет-видання  "Багатоформатність": Онлайн формат онлайн-видання дозволяє включати до статей мультимедійні елементи, такі як відео, фотографії та інтерактивні графіки, що робить матеріал більш інформативним та цікавим. Ця функція їде в ногу с часом, і дає можливість отримати аудиторії повний спектр різноформатної інформації.

     3. Ще одна перевага онлайн ЗМІ, це "Актуальність": Я маю на увазі, можливість швидкого оновлювання і доповнення матеріалу, що робить новини актуальнішими та більш змістовними, а це важливо для тих, хто слідкує за розвитком якихось подій. Раніше інформація розповсюджувалася через телеграф, та радіо, що дуже сповільнювало і навіть робила не актуальні новини з віддалених районів нашої планети. Сьогодні, відео якоїсь важливої події можна побачити за личині хвилини після того, як це трапиться, і все завдяки глобальної мережі інтернету. 

     4. Селекція новин за інтересами аудиторії підтримується за допомогою спеціальних алгоритмів, що робить пошук інформації дуже зручним: Читачі можуть легко шукати потрібний контент за ключовими словами або темами, що покращує їх досвід читання та робить новини доступнішими. Крім того, автори цих матеріалів теж отримали інструменти просування свого контенту, використовуючи доступні пошукові алгоритми мережі інтернет. 

     5. Мабуть, найголовнішою перевагою онлайнового ЗМІ перед друкованими виданнями, це Глобальне розповсюдження": Онлайн новини можуть бути прочитані глобально, що розширює аудиторію та збільшує вплив інформації.

     6. Не менш важлива "Соціальна взаємодія" з аудиторією: Читачі можуть коментувати, обговорювати та ділитися новинами у соціальних мережах, що сприяє залученості аудиторії.

     7. Ну і на останок, хочу доповнити, що на відміну від друкованих ЗМІ, їх онлайн-аналоги мають підвищену "Економічну", та "Екологічна ефективність": Онлайн формат дешевше в виробництві, та екологічно стійкіший, оскільки не вимагає витрати паперу та енергії на друк та розповсюдження фізичних копій. А це все в першу чергу підвищені затрати, яки б можна було б пустити на більш якісний розвиток видання. 

     Однак треба зауважити, що з відходом в онлайн формат також виникають виклики, такі як фільтрація фейкових новин та збереження фінансової стійкості друкованих видань, бо фінансування в різних формах роботи ЗМІ дуже суттєво відрізняється. Тим не менш, онлайн формат дійсно збільшує доступність та читання новин для широкої аудиторії.

Більд-редактор
Олександр РУЧКО